1. პროექტის საელწოდება: ქართული სალიტერატურო ენა დიალექტები.
2. პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეებმა გაიგონ რა არის სალიტერატურო ენა და რა არის დიალექტი, რა კავშირშია ისინი ერთმანეთთან და რომელი დიალექტი დგას ყველაზე ახლოს სალიტერატურო ქართულთან.
4. პროექტის მიზნები: მოსწავლეებმა გაიაზრონ დიალექტების მნიშვნელობა სალიტერატურო ენისთვის.
5. მონაწილეთა ასაკი: 12–13 წელი
6. ვადები: ათი დღე
7. მოსალოდნელი შედეგები: ბავშვებმა გაიგეს, რა არის სალიტერატურო ენა და დიალექტიდა, რამდენი დიალექტია ქართულ ენაში.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: სახელმძღვანელოები, პლაკატები, კომპიუტერი.
9. პროექტის მსვლელობა:
მოსწავლეებს ვაწვდი ტექსტს, რომელსიც მოცემულია დიალექტური ფორმები. ვავალებ გამოყონ დიალექტური სიტყვები, მიუთითონ რომელი დიალექტის კუთვნილებაა მოცემული სიტყვა.
ისტორიასთან კავშირის დამყარებით გაიგონ,თუ რომელ საუკუნეში ჩამოყალიბდა ქართული სალიტერატურო ენა.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ქართული, ისტორია.
11. პროექტის ხელმძღვანელი: მარინა ლომაძე.
12. ხელმძღვანელის ელ–ფოსტა: marinalomadze4@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий